Jaka prekosc z DVD na HDD?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 20:11:57 MET DST

Witam, ile zajmuje wam skopiowanie płyty DVD 4.5GB na dysk twardy, tak około
pytam, +/-5 minut :) Pytanie moze sie wydawac troszke nie pod ta grupe ale
jednak do tej ma byc poniewaz chyba popsuła mi sie nagrywarka, mianowicie
mam baaardzo słabe predkosci, skopiowanie całej płytki DVD, a nawet
niepełnej bo 4.2GB to jest min. 45 min. Z nagrywaniem także sa problemy,
dzisiaj chcialem oddac nagrywarke bo na gwarancji ale postraszyli mnie ze
jak bedzie OK to musze zapłacic za fatyge :)