problem z GF 7600GS

Autor: Thilo <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 19:51:38 MET DST

Całkiem niedawno nabyłem tą kartę:

http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=71_72&products_id=5203

Nie ukrywam, że decydujący o zakupie GF 7600GS był brak wentylatora i
przyzwoita wydajność w grach 3D. Niestety po odpaleniu pierwszego z brzegu
benchmarku 3D, po kilkunastu sekundach albo komp się samoczynnie restaruje albo
następuje zwis. Analogiczna sytuacja jest w róznych grach 3D - próbowałem w
HoMMV i Oblivionie. Po klinięciu we właściwości karty zauważyłem, że
temperatura podczas zwykłej pracy karty w 2D sięga 70 st. C, a po kolejnym
zwisie w 3DMarku 2003 radiatora nie można dotknąć - parzy.

I tu moje pytanie: czy to wysoka temperatura może być przyczyną tych zwisów czy
to problem innego rodzaju?

Dodam, że sterowniki i bios karty zaktualizowałem do najnowszych wersji. A mój
konfig to: Athlon2500XP; RAM: 1GB; Dysk Seagate 200GB SATA; Zasilacz: Chieftec
400W; system: Windows XP SP2. Wszystkie testy robiłem przy otwartej obudowie.

--
Thilo