Brak sygnału na monitorze

Autor: todar <todar.bia_at_gmail.com>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 17:41:06 MET DST

Witam
Z powodu awarii mojego monitora podłączyłem starą 14-tkę (IBM E54)
i zostałem zaszokowany tym iż komputer normalnie zastartował a
monitor nie :). Wyświetlił tylko "Brak sygnału". Komp jest sprawny i
monitor też bo sprawdzałem na trzech innych z różnymi ustawieniami.
Win XP Pr SP2, karta graficzna to Radeon 9200 SE.
Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć, szukałem już na
różne sposoby i nic.