pytanie o bluetooth do skype

Autor: <7lucca_at_gmail.com>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 17:31:33 MET DST

witam

jestem tu totalnie nowy i na dodatek nie mam pojecia o bluetooth ale
zainstalowalem sobie skype i chce wlasnie sprawic sobie taki zestaw
zeby miec kable z glowy.. mam pytanie czy moglibyscie mi doradzic jakis
zestaw tak max do 120zl wiem ze trzeba miec tez adapter bluetooth na
usb, mam takze pytanie czy kazda z nowszych plyt glownych obsluguje
bt?(mam na mysli konkretnie asus a8n-e) i czy kazdy adapter bedie
wspolpracowal z obojetnie jaka sluchawka?

dzieki z góry za sugestie!
pozdrawiam!

Lukasz