Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 16:09:09 MET DST

> Dnia 2006-09-06 15:35:32, encja *Qbab* wymodziła przez port 119 co
> następuje:

> Panowie mylą firmware z językami programowania ? ;)

panowie sobie żarty robią bo z systemem to nie mialo nic wspolnego to byl
zwykle inerpreter jakiegos jezyka wsadzony do romu a system byl za tym
schowany i juz wtedy nazywany byl kernelem :) (w c64 bo w atari nie wiem jak
sie nazywal - zawsze balem sie dotykac atari co by sie zabardzo nie
pobrudzic :) )

pozdrawiam
Qbab
www.barbasz.republika.pl