problem z dyskiem HELP!!! PILNE!!

Autor: <jimmie0_at_interia.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 15:26:41 MET DST

witam otoz mam taki problem z jednym komputerem... sa na nim 2 dyski sata
baracuda 7200.7 no i sek w tym ze kiedy chce sie wlaczyc komputer to pisze cos
ze "cannot find any hard drive drives" no to sobie mysle cos z biosem nie tak
[pewnie sie myle] wiec ide na drugi komputer podlaczam je i na tym kompie to
samo ta sama informacja sie wyswietla nie mam pojecia co robic mam nadzieje ze
dyski nie sa do wymiany.

ps: bios wykrywa dyski.

dzieki z gory za pomoc.

pozdrawiam:D