Re: nie pasuje mi chlodzenie na grafike

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 14:37:04 MET DST

Użytkownik "hanek" <bhanek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:edm4pn$7gv$1@inews.gazeta.pl...
> Przemek napisał(a):

> nikt nie mowil ze to bedzie proste ;-)
> heh juz sam nie wiem, moze wytrzymam jeszcze troche z tym palitkiem
> a moze kiedys w desperacji cos pokombinuje
> jak mi sie uda to na pewno napisze, jak nie to niekoniecznie...

Czekam na relacje bo tez mam blizniacza karte - gainwarda i tez halas
doprowadza mnie do furii =
ja mam pewien pomysl ale na razie nie mama czasu go zrealizowac - chcialbym
zdemontowac ten plastik i oryginalny wentylator , zostawic fabryczny
radiator
i dac z boku jakis wiekszy wolnoobrotowy wentylator - strace dodatkowy
sloty PCI ale zyskam cisze :)

pzdr