Re: formatowanie dvd-ram

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_interia.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 14:07:40 MET DST

On Mon, 28 Aug 2006 12:27:33 +0200, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Wg tych informacji zapis na płytkach DVD-RAM sformatowanych do FAT32 jest
>możliwy w Windows XP bez żadnych sterowników. Są one potrzebne w zasadzie
>jedynie do przeprowadzenia formatowania.

ja mam win xp prof sp1a i kiedys zainstalowalem Nero (wczesniej byla
nagrywarka NEC 35xx). Teraz mam nd-4571 i nic nie doinstalowywalem.

Po rozpoznaniu plyty w napedzie, pojawia sie format. Formatowanie i
jest ok. Trzeba jedna wylaczyc zapis CD-R dla tej nagrywarki (to co
obsluguje sam Windows - ale to we wlasciwosciach). I po ptokach.