Re: Uszkodzenie procesora

Autor: Piotr Stefańczyk <sashx_at_interia.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 13:50:44 MET DST

news:edmc8r$snk$2@polsl.pl...
>Może się włączyć. Są to rzadkie i wyjątkowo perfidne
> uszkodzenia, ale czasem się zdarzają. Tak uszkodzony
> procesor zawiesza się przy mocniejszym podgrzaniu
> lub w niektórych operacjach.

A przy jakich operacjach na przykład ? Mam taki objaw że po jakimś czasie
wywalają mi się niektóre gry i programy.Nie wiem tylko czy to jest wina
pamięci czy czegoś innego. Mam 2 pamięci Patriota 512 MB Cl5 Dual.Gdy je
ustawie w dualu lub bez duala system co jakiś czas sie wywala.Jak mam
włożoną tylko jedną kość to jak na razie działa ok.
Mam też taki objaw, że po uruchomieniu komputera, jak przetestuje pamięć i
wykryje dyski przed kolejnym ekranem post na kilka sekund jest tylko czarny
ekran a potem sie już wszystko normalnie ładuje. Nie wiem co się dzieje...
Moja płyta główna to Gigabyte GA-M55S-S3 z procesorem Athlon 64 X2 4200+
AM2.

Pozdrawiam