Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 12:23:03 MET DST

Qbab napisał(a):
> moj commodorek tez dziala :)
> znaczy sie procek tez (a nawet wiecej prockow bo tam przeciez za garfike i
> muzyke odpowiadaja dodatkowe procki :) )

Co tam komoda, komody używa się do paleniu w piecach bo tańszy od
węgla:-)(pamiętasz na pewno te święte wojny między Atari a Commodore?),
moje Atari 65XE nadal działa(Antic, Pokey i Freddie w dobrej kondycji),
stacja dysków California Acess 2001 też by pewnie czytała wszystko
poprawnie, gdybym zdjął z niej warstwę kurzu:-)

Tomaszek