Re: Pc ----> tv

Autor: irQ <fakedetector_at_o2.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 11:35:12 MET DST

norman napisał(a):
> Kabel PC-TV Euro-Svhs-Jack Podłączyłem takim kabelkiem PC z TV. Jednak obraz
> jest czarno - biały. Co trzeba zrobic by uzyskac kolor?

zakladam ze w sterownikach ustawiles poprawnie, w takim razie trzeba
nieco przerobic eurozlacze....
Sygnal chrominancji (15 złacze) odlutowujesz od dotyczczasowego pinu
i podłaczasz przez kondensatorek 200-500pF (ja dalem 360pF smiga az miło)
do pinu 20 (luminancja).
Czyli dla jasnosci do 20-ki ida teraz 2 sygnaly, stara luminancja i
"nowa" chrominancja przez kondziołka...
Tym sposobem masz kabelek "composite" ;)

powinno pomoc, ale oczywiscie robisz to na wlasna odpowiedzialnosc

pzdr.
irQ