jaka płyta socket a do 150zł ?

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 11:30:07 MET DST

Witam,

Padła mi płyta główna (a konkretnie mojemu bratankowi) i potrzebuję
kupić nową. Niestety jest spora bariera finansowa i dlatego nie mogę
wydać więcej niż jakieś 150zł. Procesor to Sempron 2800+ i raczej (choć
to nie na 100% jeszcze, ale zakładam, że tak) potrzeba do tego płyty
socket a.

Miałem do wyboru jakiegoś używanego Asusa bez gwarancji za 140zł, ale
widzę, że w takiej cenie można kupić nową płytę na allegro czy w
sklepach internetowych z gwarancją.

Proszę o poradę - jaką płytę w takiej cenie warto kupić?

Na pierwszy rzut oka wziąłbym taką:

Asus A7V8X-X
http://www.computer.istore.pl/sklep,740,10090761,40320318641990,03,,pl-pln,301141,0.html

ale może doradzicie coś innego lub odradzicie tą.
Niestety wydatek większy niż 150zł jest raczej nierealny, dlatego proszę
nie sugerować, bym poczekał, dołożył i kupił lepszą, bo takiej opcji po
prostu nie będzie :/

Pozdrawiam, dziękuję za pomoc i przepraszam, że drugi wątek w niedalekim
odstępie czasu, ale na tej grupie szybko idą posty w zapomnienie...
Coin