pendrive pqi - szybkosc transferu - problem

Autor: grinder <scager_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 09:54:00 MET DST

witam wszystkich

nabylem niedawno pendrive PQI Cool Drive U339 Pro 1GB,
wg specyfikacji technicznej powinien on miec transfer:
transfer: 25 MB/s przy odczycie i 17 MB/s przy zapisie

a wiec jak latwo policzyc np. plik zajmujacy 700 MB powinien
sie kopiowac na pena ok. 1 min, jednak u mnie trwa to duzo,
duzo dluzej (ok. 10 min) - na komputerze mam plyte ze slotami
USB pracujacymi w standardzie 2.0, pen oczywiscie tez pracuje
w tej numeracji

stad tez moje pytanie, czy to po prostu takie "marketingowe
gadanie" z wielkoscia tych transferow czy cos jest nie tak
z moim sprzetem i powienienem cos sprawdzic / poprawic ?

dodatkowo, cytujac innego usera z grupy:
<cytat>
w Total Commanderze bardzo duży wpływ na prędkość kopiowania
ma ustawienie bufora kopiowania dla dużych i małych plików
(Konfiguracja - Ustawienia główne - Kopiuj/Usuń - Metoda kopiowania)."
</cytat>

w jaki bezpieczny sposob mozna manipulowac tymi wielkosciami,
aby kopiowanie przebiegalo szybciej i nie pojawialy sie jakies bledy ?

z gory dzieki za wszelkie wskazowki
pozdrowienia, Robert.