Re: Praktyki firmy InSert

Autor: Tomek Burzała <burzala_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 07:39:23 MET DST
Message-ID: <5qkz3lxqfsfl.za4oxfac6zjq$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 05 Sep 2006 18:18:07 +0200, Borafu napisał(a):

> Tylko po co, skoro wszystko w programie działa jak trzeba, tylko nasz
> nerwusik nie wie co robi?
To nie kwestia działania lub niedziałania programu... Sęk w tym że po
przebojach z "infolinią" klient ma dosyć firmy i pewnie chciałby zmienić
soft. Inna sprawa że jeżeli sam sobie skryptu w sql'u nie napisze to i tak
koszty będą wyższe niż wykupienie "telepierdoły"
Tomek
Received on Wed Sep 6 07:40:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Sep 2006 - 07:51:05 MET DST