Re: CD/DVD nie staruje na jmicron

Autor: Mariusze <f_r_i_e_n_d_kasuj_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 01:16:45 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1w1h98tdhq34e$.10fll9hgv6ggu.dlg@40tude.net...

> Akurat z tym jest taki problem, że win na tym też trudno zainstalować
> jeśli się flopa nie ma - nie każdy wie, że można zintegrować sterowniki
> z płytą instalacyjną.

No ja nie doczytałem się do sterownika na ten wynalazek (cd na jmicron).

Tak sobie myślę, wyrwę kontroler promise na ata-100 i tam podłączę.
Na razie wróżę szacha, po dwóch dniach prób z różnym softem coś mi startnęło
(chyba R-DriveImage) ale nie zobaczył Raida na ICH8.

Jak mi nie wypali to jadę z wersją miniXP standalone z CD, tam dogram
sterowniki raida i "ulubiony" program do backupu.

W zasadzie można jakiś hdd badziewiasty poswiecic zeby tylko startnelo to
COS z backupem.

Ale mam inną dobrą wiadomość! ICH8 smiga w raid5 bardzo ladnie kolo 100MB/s,
jest za lekkim stripem na tych samych dyskach. Na ICH7 byla porazka, pisanie
z ramu do raid5 kolo 20MB/s.

Z góry dzięki za sugestie i linki, jak cosik znajdziecie.
Mariusz.