Re: nie pasuje mi chlodzenie na grafike

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 00:44:12 MET DST

Przemek napisał(a):
> Użytkownik "hanek" <bhanek@o2.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym nie ryzykowal - niech cos odpadnie a kilkaset zlotych zamieni sie w
> smierdzaca chmurke :)
pesymista... ;-)

> - ponadto zauwaz ze oryginalny radiator chlodzi
> rowniez ten mostek pcie- agp wiec jak chcialbys zalozyc tego pentagrama?
zastanawialem sie nad walnieciem tam takiego radiaorka jak na pamieci
wlasciwie to mialem to sprawdzic ale afair niektore karty nie maja
chlodzenia na tym elemencie i zyja

> Poza tym dlaczego nie poszukales informacji w internecie PRZED zakupem?-
wlasciwie to szukalem tylko jakos cholera nie znalazlem
milo by takze bylo jakby producent chlodzenia cos o tym wyjatku
wspomnial, chociaz moze bardziej winny jest palit za nie trzymanie
standardow?

hanek