Re: padla plyta - co kupic (bylo: no signal)

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 23:50:44 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> [ciach]

Dałem go do sprawdzenia kumplowi-serwisantowi i okazało się, że padła
płyta główna. Procesor to Sempron 2800+.

Niestety nie jestem w stanie wyłożyć na nową płytę więcej jak 150zł.
Miałem do wyboru albo używanego Asusa (nie wiem jakiego - od tego
serwisanta) za 140zł bez gwarancji, albo widzę, że są jakieś płyty na
allegro nowe, z 2-letnią gwarancją w tej cenie.

Na przykład:
Gigabyte K8VT800 (VIA K8T800) Socket 754
http://www.allegro.pl/item123885801_gigabyte_k8vt800_via_k8t800_nowe_gwarancja_.html

ASRock K8Upgrade-NF3
http://www.allegro.pl/item122934308_asrock_k8upgrade_nf3_nforce3_250_s_754_dzwi_8_1.html

ECS 755-A2 /SIS 755/
http://www.allegro.pl/item123854010_plyta_ecs_755_a2_sis_755_soc_754_gw_fv.html

ASUS K8V-X SE K8T800 S754
http://www.allegro.pl/item124659428_lms_plyta_asus_k8v_x_se_k8t800_s754.html

Prosiłbym o doradzenie konkretnego modelu (konkretnej aukcji), gdyż w
temacie płyt głównych jestem zupełnie do tyłu. I gdybym miał 300zł na
płytę główną to bym tyle na nią wydał, ale jestem mocno ograniczony
finansowo niestety :/