Re: Czy warto kupić ten notebook

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 22:53:05 MET DST

Populares napisał(a):

> Mam tego R51e na Celeronie M, tylko że 1,5 GHz.
> Ciągnie 3 godziny z włączonym WiFi g. Bateria to 4800mAh (taka była
> fabrycznie).

Dzięki. A na tego laptopa zwróciłem uwagę właśnie ze względu na to, iż
już wcześniej w innym wątku tego laptopa mi właśnie poleciłeś i mi się
spodobał. I co najśmieszniejsze, wtedy (3 dni temu zaledwie) kosztował
jeszcze 3000 zł (co go dyskwalifikowało dla mnie), dziś już 2700,
dlatego się nad nim zastanawiam. Wtedy narzekałeś jednak na klawiaturę.
Co konkretnie jest z nią nie tak? Na Benchmarku się nią zachwycają, ale
ja wolę poznać opinię użytkownika który już trochę czasu spędził z tym
komputerem, a nie jakiegoś redaktora z Benchmarka, który może jeden
wieczór nad nim spędził i napisał artykuł ;) Z góry dzięki! I jeszcze
jedno - na Benchmarku narzekali na wyświetlacz - czy to prawda, że
podświetlenie jest kiepskie? A może mieli pecha? Jeszcze raz dzięki.

--
Pozdrawiam
Życzę miłego dnia :)