Re: Tani, nowy laptop pilnie poszukiwany ;)

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 22:40:04 MET DST

Populares napisał(a):

> Acha - i do tych zadań, które wymieniłeś brałbym raczej z "tradycyjnym"
> ekranem, a nie panorama (wide, czy jak to się tam nazywa). Jednak do
> pisania tekstów, arkuszy itp. jest dla mnie lepszy.

> No i tu jest już gorzej. Wprawdzie kupiłem ostanio laptopa, ale nie
> jestem pewien, czy mogę go z czystym sumieniem polecić. IBM/Lenovo
> ThinkPad R51e. Niby dobry, ma to, co potrzeba (m.in. port LPT, gniazdo
> ExpressCard i jednocześnie PCMCIA, 512 w jednej kostce i wolny slot, XP
> w cenie, DVD-RAM, przyzwoitą baterię, WiFi b/g, modem 56k, karta
> [...]
Sprawdzałem wczoraj i JUŻ STANIAŁ! Teraz można go dostać za 2699zł. Tyle
może być, jakoś przeboleję te dodatkowe 200zł ;) Ale ta klawiatura... Na
benchmarku się nią zachwycają... Co jest z nią nie tak? Ma jakiś
konkretny mankament, czy ogólnie po prostu nie jest za dobra? Bardzo
proszę o opinię, bo wierzę bardziej użytkownikowi, który już trochę
popracował na tym komputerze, a nie testerowi z benchmarka, który być
może posiedział nad nim jeden wieczór i napisał artykuł.

PS. Gdzieś na grupie znajduje się mój drugi post pod tytułem "Czy warto
kupić ten notebook" w którym pytam o ten właśnie model, R51e. Bardzo
prosiłbym (w miarę możliwości i przy dobrej woli dla takiego marudy jak
ja;) o odpowiedź pod tamtym postem, ten wątek możnaby już chyba zamknąć.

--
Pozdrawiam
Życzę miłego dnia :)