podejrzane halasy z notebooka HP nx8220 ?

Autor: Kranu <kraniczekWYWALTO_at_interia.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 22:36:27 MET DST

Witam,

Niepokoja mnie halasy dochodzace z nowego notebooka HP nx8220:

1) Piski podczas pracy na baterii -- zmieniaja natezenie i wysokosc, nie
wydaje mi sie po obsluchaniu komputera zeby to byla sama bateria.

2) Co jakis czas dysk wydaje dzwieki jakby poruszal glowicami "brrr,
brrr, brrr" nawet gdy nic akurat nie robie, po chwili przestaje. Na
pewno nie powoduja tego zadne programy uruchomione w tle, zreszta to nie
sa dzwieki jakby sie cos odczytywalo/zapisywalo.

3) Pykniecia termostatu gdy sie podnosi lub obniza temperatura.

Powyzsze objawy w zaden widoczny negatywny sposob nie wplywaja na prace
komputera, ale jest to moj pierwszy notebook i nie wiem czy to normalne
objawy, a ja jestem przeczulony bo na stacjonarnym wszystko zagluszaly
wentylatory, czy mam sie niepokoic.

--
pozdrawiam,
   Kranu