Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Populares <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 21:48:35 MET DST

Marcin Kocur wrote:

> Wiadomo, że wszystko się psuje po jakimś czasie. Nagrywarki, drukarki,
> płyty główne, dyski... a procesory? Tak ze starości, bez pomocy ze
> strony użyszkodnika ;)

To ja może odwrotnie. AMD K5-PR100 (kto jeszcze pamięta co to za
procek?) wciąż chodzi. Komp włączany prawie codziennie (z przerwami na
wakacje itp.) i przez lata pracujący b. intensywnie. Teraz może już nie
tak intesywnie używany lecz wciąż pracuje godzinami, zresztą wciąż z tym
samym dyskiem Fujitsu 1,28 GB bezawaryjnie. Hula na tym MS Office95,
wypalarka CD-RW itp.