Re: chce kupic lutownice do wylutowania kondensatorów z płyty głownej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 16:38:02 MET DST

> a wiesz cche popróbowac :)
> a powiedz mi a jakby była 40 watt to co? lepiej/gorzej moze sie cos
spalic?

Na poczatek moze uczciwie zaznacze: znam tylko teorie.
Na praktyke zabraklo mi odwagi oraz plyt glownych ;)

Chodzi o to, zeby nie przegrzac sciezek. Dla tego 120W
raczej odpada. Chyba, ze rozmawiamy o jakiejs
stacji lutowniczej z reglowana temperatura :)

BTW: popytaj na misc.elektronika.... Tutaj wiekszosc
ludzi sklada sprzet z gotowych klockow, a wymiane
elektrolitow zleca serwisom RTV ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.