Re: Szukam płyty na Socket 939 z AGP i PCI-Ex16 - i nie mogę znaleźć

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 14:24:50 MET DST

> Bedzie, ale nie w dualu. Wlozysz po prostu w niebieski i czarny slot,
> ale spadnie wydajnosc podsystemu pamieci (tryb single 65bit) - przy K8
> troche szkoda.

Próbuję znaleźć jakieś porównania szybkości pamięci dual i nie-dual, ale
jakoś nie mogę.
Pamiętam, kiedyś porównywano szybkości pamięci 266-333-400 i wyszło, że
różnice są rzędu 2-3% więc generalnie nie ma to dużego wpływu na całość.

Jeśli DDR single i DDR dual różnią się w podobnie niewielkim stopniu, to
chyba nie ma sensu, żebym zamartwiał się "przestarzałą" pamięcią.

MN