Re: Tani notebook dla studenta

Autor: Baobam <baobam_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 14:13:58 MET DST

Dnia Tue, 05 Sep 2006 13:39:08 +0200, Artur Pęczak napisał(a):
> Kup nowego. Jak ktoś napisał dalej bardzo potaniały HP i tym samym można
> kupić ciekawy komputer o dobrym stosunku parametrów/ceny/jakości.
> Masz pewność co do baterii i gwarancje od producenta.
> Ceny uzywanych sa imho stosunkowo wysokie i nie zawsze wiadomo
> (szczegolnie na allegro) co sie kupuje.

Widzę, że sporo osób poleca modele hp z serii nx. Chyba więc właśnie taki
kupię, ale czy nowy kupować w sklepie, czy też przez Allegro? Bo jeżeli na
Allegro kosztują około 2099 zł, to w sklepie pewnie z 500 zł więcej. Jak
realizowana jest gwarancja w notebookach hp - muszę zgłosić to w sklepie, w
którym kupiłem, czy też bezpośrednio do serwisu producenta?

--
Pozdrawiam,
Baobam