Re: no signal

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 13:25:02 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Czyli oba marne ;) Ale skoro choć jeden działa, to do
> testów będzie OK.

Względy finansowe ;>

> W jakim stanie są kondensatory elektrolityczne na płycie?

Moje nieobeznane oko mówi mi, że są zakurzone :)

> Co się stało, że komputer przestał działać? Stał długo?
> Czy nagle jednego dnia już nie ruszył?

Przeprowadzka. W nowym miejscu już nie ruszył.

> Odłączyłeś wszystko poza procesorem, pamięcią i grafiką?
> Warto testować na "czystym" komputerze, bez dysków, CD-ROMów,
> kart sieciowych i innych.

Nie, na razie zbieram wskazówki co dalej robić.
Czyli mówisz, żeby zostawić tylko grafikę, procesor i pamięć i
spróbować. Jak nie zadziała, to zmienię pamięć, a dalej grafikę.
A co potem? :)