Re: Szukam płyty na Socket 939 z AGP i PCI-Ex16 - i nie mogę znaleźć

Autor: Nathan <la688_at_o2.plUSUN_SPAM>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 13:06:31 MET DST

Marcin Narzynski napisał(a):

> Skoro tak miło nam się rozmawia, to mam jeszcze kilka pytań:
> - Czy ten chipset ULI to dobry w ogóle jest?

Jest bardzo dobry. PCIe i AGP posiadają pełną funkcjonalność. Płyta jest
stabilna i ma wszystko co trzeba (no zależy.. brak wbudowanego
fajerłajera i wlanu). SATA śmiga ładnie, O/C też niczego sobie.
Gdyby ULI nie było takie fajne to pewnie nVidia by go nie wykupiła.

> - Czy pamięć DDR dual oznacza, że moja dotychczasowa pamieć w konfiguracji
> 1x 512 i 2x 256 nie będzie poprawnie działać?

Jeżeli kostki są DDR to działać będzie, ale nie w _trybie_ dual. W
"dualu" powinienes mieć 2 takie same kości (np. 2x512, jednej firmy i
jednej serii), ale pewnie są wyjątki

> - Czy BIOS tej płyty w pełni obsługuje Cool & Quiet?

Tak. Więcej tu:

  http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=149147

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,