Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: Tomek Burzała <burzala_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 12:43:09 MET DST

Dnia Tue, 05 Sep 2006 12:36:00 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Prawdę mówiąc pod tym względem to powinny Cię interesować
> właśnie te czerwcowe dyskusje co najwyżej, bo w końcu co
> po modelu sprzed kilku dni, jeżeli np. po pół roku działania
> przestaje on zapisywać w sposób pewny... :)
W sumie masz rację - sam jakieś 10 lat temu, zwiedziony testami CHIPa
kupiłem CD-r ASUSa 32x. Chodził rewelacyjnie przez pierwszy miesiąc i
wyzionął ducha. Przez kolejny miesiąc "załatwiłem " jeszcze dwa takie
napędy(wymieniali od ręki na nowe), aż w końcu zamieniłem na znacznie
tańszy LG który chodzi do dzisiaj!
Co się jednak tyczy dyskusji z czerwca to raczej dotyczyła ona mode wtedy
nowych... i dlatego przydały by się opinie tych ludzi którzy wtedy
zaczynali testować takowe napędy.
Tomek