Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: Tomek Burzała <burzala_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 12:23:15 MET DST

Dnia Tue, 05 Sep 2006 11:45:11 +0200, PSYLO napisał(a):

> Tak, NEC, Pioneer i Plextor to dobry wybór.
Przeglądałem archiwum, ale ciągle nowe modele się pojawiają, a ostatnia
mnie interesująca dyskusja była w czerwcu.
W zasadzie to zastanawiam się czy jest sens płacić sporo więcej za
Plextora... czy to są ich firmowe napędy czy oemy innych firm... Kiedyś
uważałem tylko TEAC, ale odkąd zaczęli brać napędy od liteOna to już nie to
samo...
Tak więc proszę o opinie osób które testowały nowe napędy NEC Pioneer,
Plextor pod kątem "pewności" zapisu.
Tomek