Jak sie wam sprawuje T2-AH1 Asusa?

Autor: tomekM <toomyemWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 11:16:15 MET DST

Witam,

Poniewaz niedawno padl mi stary komputer, przymierzam sie do zlozenia nowego.
Chcialbym tym razem zmontowac sobie cos malego, co mozna postawic na stole przy
monitorze i co nie bedzie strasznie halasowac.

Mam zamiar zakupic obudowe typu barebone Asus T2-AH1 (http://tiny.pl/757w). Do
tegoo dolozyc procesor AMD 64 3000+ (Venice) s.939 BOX i 2x512Mb pamieci. Dysk i
CD-Rom'a przeloze ze starego komputera. Dzieki temu stosunkowo niskim kosztem
bede mial nowa platforme. A za jakis czas doloze mocniejsza grafike, cos ala
7600GT z pasywnym chlodzeniem (http://tiny.pl/757d) - mam nadzieje ze sie zmiesci.

Mam jednak kilka pytan i watpliwosci. W zestawie jest zasilacz 250W. Czy to
wystarczy? Z tego co wiem, to AMD jest malo-moco-zerny :) Do tego bedzie tylko
jeden dysk (wiecej sie nie zmiesci), no i ew. ta karta graficzna.

Jak z glosnoscia? Slyszalem ze generalnie im wieksza obudowa, tym cichsza. Ma
ktos moze podobny zestaw? Jak to sie sprawuje?

tomekM

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl