Re: Szukam płyty na Socket 939 z AGP i PCI-Ex16 - i nie mogę znaleźć

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 11:18:44 MET DST

Marcin Narzynski <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> wrote:

> W komputroniku szukam sobie płyty głównej na Socket 939, ale takiej,
> żeby miała i AGP, i PCI-Ex16. No i nie mogę znaleźć. Czy żaden
> producent nie ma już takich płyt w ofercie?

            Wiele razy pisano tu o Asrocku 939Dual SATA2 i jego poprawionej,
nowszej wersji 939Dual VSTA wiec nie wiem jak szukales.
Innych producentow takiego rozwiazania praktycznie nie ma - MSI niegdy nie
widzialem w rzeczywistosci. Ale uprzedzajac pytanie - ta plyta Asrockowi
wyjatkowo sie udala, co zostalo potwierdzone wieloma nagrodami i
wyroznieniami serwisow sprzetowych oraz opiniami samych uzytkownikow.
Za ta cene (130-230 zl) nie spodziewaj sie highendu z podwojnym gigabit
lan, firewire itp, ale i to co ta plyta ma jest warte grzechu.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl