K8NGM-V i Compro X200

Autor: MS <mskoni_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 10:23:51 MET DST

Witam
Mam problem z płytą główną MSI K8NGM-V i kartą Compro X200.
Otóż nie chca działać ze sobą.
1. Sprzęt nowy. Składam, nie działa
2. Myslę sobie pewnie kartę źle włożyłem. Wyjmuje, instaluje ponownie w
slocie działa. Myśle sobie coś nie kontaktowało. Działam tego dnia instaluje
oprogramowanie, uruchamiam ponownie komputer wszystko jest OK.
3. Następny dzień nie działała. Jak karta jest w slocie to komputer niby
startuje, didody na klawiaturze zamigają i na tym jest konic. Monitor
czarny. Nie pomaga zamiana slotu, ani przydzielenie wolnego przerwania.
Karta jest dobra sprawdzałem w innym komputerze. Niestety nie miałem innych
kart pci aby sprawdzić płytę

Płyta niby obsługuje PCI 2.3 (3.3/5V) ale coś jest nie tak. Ktoś wie co to
może być

Pozdrawiam
Marek