Re: dwa laptopy - który wybrac?

Autor: Łukasz Olaczek <kameleon_at_pertus.com.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 01:18:57 MET DST

Witaj,

On Mon, 4 Sep 2006 20:20:33 +0000 (UTC), Przemek Budzyński <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:
> http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=21&KatItemCId=3215
>
> czy
>
> http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=25&KatItemCId=3725
>

> Cel: www, poczta, Skype, filmy na DVD, czasem gra ypu CM4, FM 2006, rzadko CoD
> lub Medal Of Honour.
>
> Zarowno do jednego jak i drugiego laptopa mialbym zamiar dołożyć 512 MB RAM.
A może coś takiego: http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=22&KatItemCId=4039? Ma
CoreDuo jak wskazana przez Ciebie Toshiba a do tego 2 lata gwarancji jak
wskazany przez Ciebie FJ. Aha - nie ma czytnika kart, ale nie wiem, czy to
dla Ciebie istotne.

Pozdrawiam,
Ł.O.

--
Łukasz Olaczek                 | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered  by  Kubuntu @ HP nc6120