Re: Magistrale procesora

Autor: Sisior <_at_>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 20:58:40 MET DST

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:edhk90$eqd$1@achot.icm.edu.pl...
> To chyba nie ta grupa, to po pierwsze. Po drugie - podaj email
> wykładowcy, to szybciej dojdzie odpowiedź. Po trzecie - co to znaczy
> "efektywnie"? Tanio czy szybko? Coś się wykładowca nie spisał...

Wykładowca jest troche specyficzny :) chociaż z tego co widziałem ma spore
osiągnięcia naukowe.
Efektywnie to znaczy najszybciej . Nie moge zwrócic sie bezposrednio do
niego bo pytanie to jest jednym z pytań na egzamin. Tu chodzi chyba o
zależnosci miedzy szybkoscią pobierania danych z magistrali , pamięci itp.

--
Z pozdrowieniami Krzysiek