konflikt karty tv i muzycznej

Autor: zooey <tojatu_at_o2.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 20:20:22 MET DST

cze
mam problem z WinFast TV 2000 XP Expert i Creative Audigy SE. Przy każdym
przełączeniu kanału wyłączony zostaje sygnał audio na złączu aux (pojawia
się na ekranie <<mute>> i echo - nawet odznaczenie odpowiedniego dziubka w
software nie daje rady; pozostaje mi tylko wyłączenie karty tv i ponowne
jej włączenie)
mam najnowsze sterowniki, kartę muzyczną już przepinałem na najniższe
złącze PCI - nic nie dało

czy Ktoś się z tym spotkał??

wcześniej wszystko chodziło na creative live!

thx & pzdr