Re: grafika zintegrowana X300

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 15:26:27 MET DST

> photoshop niby ma jakies wymagania co do karty ponoc,
> ale na maxtorze 200ce chodzil - a to stara i wolna karta ;]

Problem dotyczy tylko wersji CS2.

Photoshop CS2 teoretycznie wymaga karty ze 128MB RAM i słabszych kartach
interfejs się strasznie ślamazarzy.
Podobno wystarczy zmniejszyć akcelerację sprzętową grafiki w Windows i
wszystko wraca do normy.
Prawdopodobnie do optymalnego działania potrzebuje więc grafiki z dużym
ramem (nie współdzielonym!) i słabym GPU.

Instalowałem demo na stosunkowo szybkim kompie ze starą grafiką i
rzeczywiście chodził potwornie wolno - nie sprawdzałem czy po wyłączeniu
akceleracji zaczyna to działać z sensem.
Za to na G7600GT chodzi jak błyskawica :)

Poszukaj informacji na stronie Adobe.

TM