GF6800 padl, co teraz?

Autor: Majki <bubulki82_wytnijto__at_wp.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 13:17:24 MET DST

Witam wszystkich,

Mialem katre graficzna GeForce 6800 firmy Galaxy (dokoladnie ten model
http://pclab.pl/art12491-3.html). Karta padla jakis czas temu, dzisiaj
dzwonie do serwisu i dowiaduje sie, ze serwis oddaje kase. Tu pytanie do was
moi drodzy. Co brac? Karta ma byc na zlaczu AGP, nie ukrywam, ze wolalbym
NVidie, ale nie jestem gluchy na zadne propozycje. Wstepnie myslalem o czyms
takim, co wy na to?

http://www.allegro.pl/item123183531__6800_gs_extreme_256mb_450_1000mhz_agp_1_4_ns_.html
Jakis wynalazek, producent mi osobiscie nie znany. Przegladnalem net i
dobrze sie kreci, ma dobre pamieci no i cena jest bardzo atrakcyjna.

http://www.allegro.pl/item124371351_gainward_gf_6800gs_bliss_gs_256mb_agp_nowe_f_ra_.html
Mialem wczesniej karte Gainwarda i moge sie wypowiadac tylko w
superlatywach. Duzy potencjal do podkrecania. Cena ciut wyzsza.

Co wy na to? Radzicie brac cos z powyzszych, czy moze lepiej cos ze sklepu,
a moze jednak Radek? Z gory dziekuje za wszelkie propozycje.

Majki