Re: drukarka kolor laser - jaką kupić ?

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 12:27:52 MET DST

PBKR wrote:
> witam
>
> proszę o poradę,
> drukarka przede wszystkim do wydruków czarnobiałych - 30-40 dziennie
>
> ale jak już kupuję to chciałbym mieć możliwość druku kolorowego -
> najchętniej z jakością fotograficzną
>
> od strony kosztów eksploatacji ważne bo tych czarnych będzie
> stosunkowo dużo - więc możliwie najniższe koszty tonera bębna itd itd
>
> co polecilibyście ?

Ja bym polecił Epson C1100 którego kupiłem dokładnie do takich
zastosowań i jestem bardzo zadowolony. Co do kosztów ekspoloatacji
to jak na razie w branży laserowych drukarek kolorowych nie może
być tanio(na czyms ci producenci musza zarabiać) ale eksploatacja
tego Epsona nalezy do najtańszych.
Czarny orginalny toner kosztuje 250-300zł na 4000stron(jak piszą)

miab