Re: Padła dźwiękówka - na co wymienić ?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 08:50:21 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości:

> Szukałbym raczej uszkodzenia w wtyku, kabelku i głosnikach anizeli w
> karcie.
> Jacek

Nie no, że uszkodzony wtyk albo zimny lut na płycie to podejrzewam w 99%.
Głośniki sprawdziłem od razu, bo jeszcze mają gwarancję, ale są ok.
Więc stwierdziłem, że skorzystam "z okazji" i za niewielkie pieniądze kupię
coś ciut lepszego do muzyki. A wypisane karty sa po ~15zł na allegro i myślę
ze tyle na nie moge wydać.
Wśród postów w archiwum dość dobre opinie ma właśnie Yamaha, więc chyba na
nią się zdecyduję.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?