Re: plyty TDK DVDR+ 16x - P A D A K I !!!

Autor: Krzysztof K. <kihu_at_icpnet.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 08:25:10 MET DST

Dnia 02-09-2006 o 23:33:29 ZOMO <fuckonet@poczta.onet.pl> napisał(a):

> kupilem w MM cake 25 sztuk, w sumie dlatego ze chcialem miec
> 25plytowy cake, a nie bylo takich Verbatimow (byly tylko 10szt)
> plyty jak ponizej na fotce:
>
> http://www.merlin.com.pl/images_big/13/MEGA_TDKDVD09227.jpg

Też się wpakowałem w te płyty, jakość zapisu fatalna, nagrywanie
sprawdzałem
na różnych prędkościach. Błędy PIE po kilkadziesiąt tysięcy!!
Najgorsze, że tak mi zmuliło nagrywarkę, że na innych nośnikach też
nagrywała z błędami(chociaż przechodziły weryfikację). Na szczęście
wymienili mi na nową, ale tych płyt już nie kupię.

--
Pozdrawiam
Kihu