Problem ze startem systemu.

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 08:11:51 MET DST

Witam.
Pojawił się dziwny problem z rozruchem sprzętu, a objawia się mniej
więcej tak, że w momencie kiedy powinien się zacząć ładować system
wszystko się zatrzymuje bez żadnego piszczenia czy komunikatu, po prostu
przestaje odpowiadać.
Dysk w BIOS-ie jest wykrywany, ale przy starcie po wyświetleniu nazwy
procka i sprawdzeniu pamięci wyświetla tylko napęd CD-ROM, co więcej w
końcowej tabeli (nie wiem jak fachowo to się nazywa) wszystkie napędy są
   wyświetlane. Problem dodatkowo w tym, że nawet nie próbuje startować
systemu z dyskietki, po prostu jej nie szuka. Odłączyłem dysk, CD-ROM,
zmieniłem ustawienia i zostawiłem tylko napęd dyskietki i nic, echo. Być
może pomógłby reset BIOSU, ale już nie próbowałem.
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, Maru.