Jakie marki laptopow polecacie, a jakich nie i dlaczego

Autor: Franek <f_at_adfsdgfsafgsafgsfagsfg.com>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 02:16:50 MET DST

Chce kupic nowego laptopa. W granicach 3000, gora 3500.
Ale mozliwe tez, ze kupie tanszy.

Zalezy mi na ekranie 15,4" i 1GB RAM-u. HDD 60GB lub wiekszy.
No i jak najszybszy procesor, ale jednoczesnie dlugi czas pracy na
bateriach. Zastosowania: Photoshop CS2 i z czasem nowsze,
programowanie w Javie.

A przede wszystkim zalezy mi na wysokiej jakosci wykonania i
bezawaryjnosci. Jakich marek w zwiazku z tym unikac?