Re: co to jest?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 23:58:18 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Zlacze to jest standardowa ISA 16bit - tak wiec moze to byc
> komputerek przemyslowy, karta PC do Amigi jak ktos pisal (o ile ta miala
> zlacze ISA) lub np: dopalacz do 286. Ja pamietam wlasnie te ostatnie
> - wkladalo sie w slot ISA w poczciwej ATce i cieszylo niby 486. Raczej
> drogie i mlo popularne rozwiazanie.

To pewnie jest właśnie ten emulatorek do Amigi, przypomniało mi się
właśnie, że te "duże" Amigi miały, tak jak piszecie sloty ISA do
wykorzystania właśnie tylko w trybie PC - za pomocą takiego sprzętu,
natywną technologią dla Amigi były sloty Zorro.
Swoją drogą wpadł mi trochę głupi pomysł do głowy gdy na to patrzyłem...
  Karta sieciowa ze zintegrowanym komputerem (a może odwrotnie...) -
włożyć coś takiego do ISA, podpiąć HDD, włożyć pamięć i po uruchomieniu
widzimy kompa pracującego z naszym w sieci. :P

# /George Orwell - Rok 1984/