Re: plyty TDK DVDR+ 16x - P A D A K I !!!

Autor: KrissN <krissn_at_op.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 18:07:26 MET DST

ZOMO wrote:
> kupilem w MM cake 25 sztuk, w sumie dlatego ze chcialem miec
> 25plytowy cake, a nie bylo takich Verbatimow (byly tylko 10szt)
> plyty jak ponizej na fotce:
>
> http://www.merlin.com.pl/images_big/13/MEGA_TDKDVD09227.jpg
>
> straszne padaki - praktycznie co 2 do kosza - nie przechodza weryfikacji
> po nagraniu (Nero 6.6.0.0 nagrywarka lapropowa Pioner DVR-K05),
> pliki sie nie odczytuja, kaszana... ogolnie za cene cake25 mam plyt
> jak z cake 10tki... no i w dodatku nie wiem czy nie zrobic kopi tych
> nielicznych ktore mi sie udalo nagrac - porazka - powinienem pojsc
> [...]
Z tego co widać to pod identycznymi etykietami sprzedawane są zarówno
nośniki produkowane przez TDK jak i przez CMC Mag. Ja natknąłem się
jedynie na wersje TDK i jestem z nich bardzo zadowolony. Czy ktoś ma
może jakieś sugestie jak odróżnić wizualnie te płyty (pomijając
oczywiście informacje w media info) tak, żeby idąc do sklepu można było
sprawdzić, z którą wersją ma się do czynienia?

Pozdrawiam