Re: grafika zintegrowana X300

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 17:19:15 MET DST

Feromon wrote:
> Witam!
> Czy grafika X300 zintegrowwana na płycie MSI RS482M4-ILD jest na tyle
> szybka,
> żeby praca na programach typu Photoshop/Corel/InDesign
> (procesor AMD 3500+, 1GB DDR) była sprawna?

Ani Photoshop ani Corel nie wymagają szybkiej grafiki (tzn. silnego
procesora graficznego), a szybkość operacji rastrowych przy
zintegrowanym sterowniku i współdzielonej pamięci jest większa, niż w
sterowniku z własną pamięcią.

Z ty, że ja polecałbym płyty na GeForce 615, ze wzgędu na PS i VS w
wersji 3.0, a nie 2.0 jak w ATI.