Instalacja WIN98 na notebooku z -uszkodzonyn napędem CD

Autor: Jarosław Siemiątkowski <sajmon007_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 12:14:21 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów
Nie mam koncepcji jak mógłbym sobie zainstalować system WIN98 z dysku
fabrycznego recovery na notebooka z uszkodzonym napędem CD .Ten który
obecnie jest zainstalowany
jest b. niestabilny i ciągle sie wiesza . Mam zewnętrzny napęd CD ale na
USB i
oczywiście jak uruchamiam notebooka z dyskietki startowej to jest on
niedostępny . Brak driverów.
Może ktoś ma przetarty szlak i sie podzieli informacjami z laikiem .
Pozrawiam
Jarosław Siemiątkowski