Re: [oldskool] dla ambitnych - jaka mobo pod Tualatina?

Autor: radxcell <sp____ks_at_o2.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 10:50:53 MET DST

RadXcell answers to Paweł Cern, who wrote in
> 820-ki miały słynny kłopot ze sterownikiem pamięci SDRAM
> (chipset obsługiwał RAMBUS-y, do SDRAM-ów potrzebny był
> mostek który niestety został przez Intela sp........y).

no wlasnie tak jakos mi sie jak przez mgle kojarzylo.
820 odpada.

Twoje poprzednie pytanie.
mysle ze nabylbym juz dosc dawno p4, gdybym znalazl
plyte glowna ze zlaczem ISA.

wiem ze jest taka plyta Soyo, ale w czasach kiedy wchodzila,
nie bylem w stanie znalezc importera Soyo. kiedys kupowalem
w Action, ale ten sie z Soyo wycofal...

pozdr, rdx