Re: Pytanie o Asrock

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 05:26:20 MET DST

Henry(k) ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Ja sobie powiedziałem nigdy więcej wynalazków.

A ja mam tego Asrocka i u mnie chodzi super!:)
BIOS fucktycznie powalony ale mam dobry egzemparz pamieci (da sie
wykrecic z nominalnych 400MHz na 500Mhz) i Celerona D 2,4GHz wykrecilem
na 3,6GHZ. I co Ty na to? Btw swojego Gigabyte GA-8IPE1000-G odtsawilem,
w cholere (co z tego, ze mial spore mozliwosci roznegpo ustawiania w
BIOS jak byl i tak mniej wydajny a tak jak na ASRocku nie dalo rady
wykrecic?) :)

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!