Re: dwa systemy i format C

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 01:45:15 MET DST

"Gibol" napisał:

> Sformatuj C: Ale tylko jeśli masz płytkę od windowsa xp.
> Wchodzisz w konsolę odzyskiwania, i wpisujesz komendę fixboot.

A pliki ntdetect.com i ntldr pojawią się w cudowny sposób skądinąd?
Hosanna!

> I już masz nowy bootsector.

Fajnie, można se go podziwiać jakimś diskeditem uruchomionym z dyskietki
startowej. Ale po pewnym czasie może się to znudzić i chciałoby się jakiś
system odpalić. Tylko jak, skoro żaden się nie uruchamia, tylko straszy
komunikatami typu "missing NTLDR". I nie można OE odpalić, żeby ściągnąć z
grupy następne, równie trafne porady. Po raz ostatni odsyłam do artykułów
Michała Kaweckiego i idę spać.

JoteR (w bardzo złym humorze po laniu od fińskich drwali)