Re: Epox 8K9AI nie lubi się z athlonem 2000+

Autor: BrunoN <brunon99_at_REMOVE.o2.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 00:11:41 MET DST

Dobra, wiem już co się działo - wrzucam dla potomności. Radiator, który
jest ok dla Bartona przy zatknięciu na Palomino w ogóle nie daje rady,
płyta główna z miejsca odcinała dostawy prądu, żeby ocalić procek
śmierci z przegrzania. Założyłem większy kaloryfer i jest git.

W sumie ciekawe. Nie myślałem, że może być taka różnica w ilości
wydzielanego ciepła. Hmm.

--
BrunoN
"Śniło mi się Ipswitch i brukiew"