Re: DirectX 8 a stary komputer

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 22:35:04 MET DST

Dnia Sat, 2 Sep 2006 21:50:35 +0200, Michał napisał(a):

> Problem czysto softowy: DirectX był pod inną wersję Windowsa (albo była
> nowsza wersja zainstalowana).

Nic z tych rzeczy. Pod tego konkretnego windowsa już parę razy na różnych
kompach instalowałem tego konkretnego DirectX 8, tyle że wyłącznie na
kartach graficznych AGP. A taki komunikat widzę pierwszy raz. Obecnie w
systemie jest DirectX 6, taki jaki przychodzi w instalce windy. Dla
uzupełnienia, płyta jest na chipsecie KT333, AK35GT, sterowniki VIA do
płyty zainstalowane. Niestety, nie mam pod ręką wolnej grafy na AGP bo bym
zaraz wypróbował :)

--
Jacek